معروف ترین برندهای کاغذ تحریر کدامند؟

ویژگی ‌های مختلف کاغذ می‌ تواند بر کیفیت و ماندگاری محصول چاپ ‌شده تأثیر بگذارد. در این مقاله به معرفی برندهای معروف کاغذ می‌پردازیم. اگر قصد خرید کاغذ a4 و سفارش عمده کاغذ را دارید، تا پایان این مقاله ما را همراهی نمایید.

معروف ترین برندهای کاغذ تحریر

در بازار برندهای زیادی وجود دارند که هر یک از آن ها کاغذهایی با کیفیت‌ های متفاوت عرضه می‌ کنند. برای راحت تر کردن انتخاب برای شما، چند مجموعه از معروف ترین برندهای کاغذ را معرفی می کنیم. کلیه برندهای ذکر شده، در سایت فروشگاه بازرگانی کاج با قیمت مناسب و کیفیت بالا موجود هستند. شما می توانید با خرید عمده کاغذ تحریر به صورت اینترنتی از وب سایت فروشگاهی بازرگانی کاج، از اتلاف وقت و انرژی گرانبهای خود جلوگیری نمایید و با خرید آنلاین کاغذ از مزایای خرید غیرحضوری از این مجموعه شناخته شده نهایت لذت را ببرید.

بیشتر بخوانید : انواع کاغذ تحریر از نظر وزن،گرماژ کاغذ چیست؟

برند کپی مکس

برند کپی مکس یکی از معروف ‌ترین و پرمصرف‌ ترین برندهای کاغذ در ایران است. این کاغذ به صورت رول شده از کشورهایی مانند چین، برزیل، پرتغال و اندونزی وارد بازار ایران می‌ شود. در تولید این کاغذها از الیاف سلولزی استفاده می‌ شود که باعث سفید شدن کاغذ می‌شود.

کاغذهای کپی مکس دارای کیفیت بالایی هستند و برای استفاده در پرینترهای جوهر افشان و لیزری مناسب هستند. این کاغذها مطالب و تصاویر چاپی را به بهترین شکل نمایش می‌ دهند. همچنین بسته ‌بندی این کاغذها از موادی ساخته شده که قابل بازیافت هستند، که یک مزیت زیست ‌محیطی محسوب می‌شود.

معروف ترین برندهای کاغذ تحریر کدامند؟

در کارخانه ‌های داخلی، کاغذهای کپی مکس در اندازه‌های  A3، A4  و A5 به صورت منظم و لیزری برش داده و بسته ‌بندی می‌ شوند. بسته‌ بندی این کاغذها به رنگ ‌های قرمز و آبی موجود است و هر بسته شامل 500 برگ کاغذ با وزن 80 گرم است. برای خرید آنلاین کاغذ تحریر می ‌توانید به سایت فروشگاه بازرگانی کاج مراجعه کنید.

برند پاپکو

شرکت پاپکو یکی از بهترین برندهای لوازم تحریر در بازار است و در تولید کاغذ از تکنولوژی‌های به روز استفاده می ‌کند. این برند به دلیل کیفیت بالایی که در ساخت کاغذ دارد، برای چاپ با انواع پرینترهای رنگی، جوهرافشان، لیزری و دستگاه فکس بسیار مناسب است و هیچ آسیبی به دستگاه‌ های چاپ نمی ‌رساند. این کاغذها با لیزر برش داده می ‌شوند و به همین دلیل بدون پرز هستند. علاوه بر این، کاغذهای پاپکو قوس دار نیستند که این ویژگی باعث می ‌شود چاپ روی آنها راحت‌ تر انجام شود.

از ویژگی ‌های خاص برند پاپکو می توانیم به تراکم بالا و یکپارچگی در بافت، سفیدی خاص، ضخامت کم، صافی خوب، سختی مناسب، وضوح عالی برای پرینترها، غیر اسیدی بودن، دوام فوق ‌العاده و عمر طولانی‌ در دستگاه‌های چاپ و پرینترها اشاره کنیم. شما می ‌توانید کاغذ A4 پاپکو که یکی از بهترین نوع کاغذ در بازار است را با وزن ۸۰ گرم از بازرگانی کاج بهترین مرکز خرید عمده کاغذ در کشور، خریداری کنید.

بیشتر بخوانید : کاغذ چطور تولید می شود؟

برند پیپر وان

پیپر وان (Paper One)، یکی از برندهای محبوب در بازار ایران است. کاغذ این برند به دلیل عدم پوسیدگی، سطح صاف، خاصیت ضد حلقه و تراکم بالا، به‌ عنوان یکی از پرفروش‌ ترین کاغذهای A4 در بازار ایران شناخته می‌ شود. همچنین این نوع کاغذ به دلیل داشتن گرماژ بالا و درخشندگی در بین مشتریان بسیار محبوب است. وقتی متنی روی این کاغذ نوشته یا چاپ می ‌شود، به دلیل سفیدی بالای کاغذ، متن بسیار زیبا و واضح به نظر می ‌رسد.

برند دبل A

برند دبل A یکی از قدیمی ‌ترین و پرمصرف ‌ترین برندهای کاغذ در ایران است. این کاغذ به دلیل جذب حداقل گرد و غبار و عدم تغییر شکل، بسیار محبوب شده است. هر جعبه از این کاغذ شامل ۵ بسته با ۵۰۰ برگه می‌ باشد، که بهترین گزینه برای بایگانی اسناد و استفاده در انواع پرینترها است.

برند سل پرینت  (Cell Print)

یکی از برندهای معروف کاغذ A4 که جایگاه خوبی در بین مشتریان ایرانی پیدا کرده است، کاغذ سل پرینت (Cell Print) می ‌باشد. این کاغذ با وزن ۸۰ گرمی در بازرگانی کاج موجود است و هر کارتن شامل ۵ بسته با ۵۰۰ برگ کاغذ A4 است. اگر برای پرینترهای جوهرافشان، لیزری، کپی و فکس خود نیازمند کاغذ با کیفیت هستید، کاغذ سل پرینت را به شما پیشنهاد می ‌دهیم.

به دلیل برش بی ‌نقص این نوع کاغذ، پرزدهی ندارند و در پرینترهای لیزری و جوهرافشان قوس دار نمی‌ شوند. کاغذ سل پرینت اولین برند ایرانی است که نشان ملی استاندارد را دریافت کرده است. با اینکه این کاغذ محصول کشور اندونزی است، اما در ایران برش لیزری خورده و بسته‌ بندی می‌شود. نسبت به برندهای دیگر موجود در بازار، کاغذ سل پرینت قیمت مناسبی دارد. همچنین بسته ‌بندی خوب و محکم آن باعث حمل آسان‌ تر آن شده است.

برند SA

ویژگی ‌های منحصر به فرد برند کاغذ SA باعث شده است تا این برند در صدر پرفروش‌ترین کاغذهای موجود در بازار ایران قرار بگیرد. از جمله این ویژگی ‌ها می‌ توان به کیفیت بالا نسبت به قیمت مناسب و گرماژ دقیق آن اشاره کرد. کاغذ A4 برند SA از کشور اندونزی وارد بازار ایران شده است و وزن هر بسته آن ۸۰ گرم می ‌باشد. هر باکس از کاغذ SA شامل ۵ بسته ۵۰۰ برگی کاغذ است.

برند نویگیتور (Navigator)

نویگیتور با وجود قیمت بالای خود، کیفیتی بی نظیر دارد. این کاغذ سطحی صاف و ابریشمی دارد و ساخت کشور پرتغال است. بسته ‌بندی‌ های آن به ‌صورت ۵۰۰ گرمی در بازرگانی کاج عرضه می‌ شود.

نویگیتور با کاشت بهترین گونه‌ ها در مزارع خود، سعی در تولید بهترین کاغذ دارد و به همین دلیل یکی از محبوب ‌ترین برندهای تولید کاغذ در دنیا است. سفیدی این کاغذ باعث می ‌شود رنگ‌های چاپی و نوشته شده بسیار جذاب ‌تر به نظر برسند.

برند هایپر (Hyper 8)

اگر به دنبال کاغذی هستید که در برابر رطوبت مقاوم باشد، کاغذ هایپر ایت به شما پیشنهاد می ‌شود. این کاغذ دارای سطحی لطیف است که چاپ و کپی را راحت کرده است. کاغذ A4 برند هایپر ایت محصول کشور اندونزی است و به‌ صورت کارتنی به بازار عرضه می‌ شود. هر کارتن شامل ۵ بسته‌ی ۵۰۰ عددی است و وزن هر بسته ۸۰ گرم می‌باشد.

برند گلد (Gold)

برای کارهایی که حساسیت بالایی دارند، کاغذ گلد یک انتخاب مناسب است. این کاغذ دارای لفاف کاغذی ضد آب بوده و وزن آن ۸۰ گرم است. بسته‌ بندی ‌های آن شامل ۵۰۰ برگه می ‌باشد. کاغذ گلد در ایران برای کپی بسیار کاربرد دارد و بسیاری از مغازه‌های فتوکپی از این برند استفاده می ‌کنند. این کاغذ که در اندازه A4 در اندونزی ساخته می‌ شود و در ایران به سایز A5 برش خورده و بسته ‌بندی می‌ شود. در حال حاضر، کاغذ گلد نسبت به دیگر برندها از قیمت مناسبی برخوردار است.

معروف ترین برندهای کاغذ تحریر کدامند؟

بیشتر بخوانید : کاغذ تحریر و انواع مختلف آن

خرید عمده کاغذ تحریر از فروشگاه آنلاین بازرگانی کاج

جهت خرید عمده کاغذ از برندهای گفته شده در این مطلب، می توانید با خرید از بازرگانی کاج بهترین و هوشمندانه ترین خرید آنلاین کاغذ را تجربه کنید. زیرا این مجموعه با برخورداری از سالها سابقه و تجربه در زمینه فروش عمده کاغذ قادر است خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را برای مخاطبان خود رقم بزند. جهت سفارش عمده کاغذ تنها کافی است از طریق شماره های تماسموجود در سایت با کارشناسان بازرگانی کاج تماس حاصل نمایید.

پانوشت : خرید عمده کاغذ تحریر، خرید آنلاین کاغذ، سفارش عمده کاغذ، خرید کاغذ، خرید عمده کاغذ a4